Laattijdige betalingen, de nachtmerrie van elke ondernemer. Ze zijn niet gewoon vervelend, ze kunnen ook echt schadelijk zijn voor je zaak. Want als je klanten hun rekeningen niet betalen, hoe betaal jij dan die van jou?
- 12/04/2019 0 OpmerkingenOnline afspraken, alleen maar voordelenLees meer
De ideale digitale wereld
Zou het niet ideaal zijn als jij je volledig kon concentreren op je zaak, zonder al die lastige administratieve taken? Dat vinden wij ook. Daarom doet desky er alles aan om jouw administratie te automatiseren.
- 12/03/2019 0 OpmerkingenVersterk je klantenrelaties met automatische e-mailcampagnes!Lees meer
Wist je dat het een bedrijf tot 6 keer meer kost om een nieuwe klant aan te trekken dan een bestaande klant te behouden? Ervoor zorgen dat je bestaande klanten tevreden blijven, is dus de boodschap. En dat kan heel gemakkelijk, met e-mails.
- 28/02/2019 0 OpmerkingenVervang je contactformulier door moderne toolsLees meer
Het contactformulier. Gebruik jij het nog om gegevens van potentiële klanten te verzamelen? Dan wordt het hoog tijd om je aanpak bij te sturen. Het contactformulier was lang een geschikt middel voor kmo’s en zelfstandigen om met consumenten in contact te treden, maar tegenwoordig bestaan er heel wat nieuwe tools.
- 27/02/2019 0 OpmerkingenWees 24/7 beschikbaar en breid je klantenbestand uitLees meer
De digitale revolutie heeft ervoor gezorgd dat alles overal en direct beschikbaar moet zijn. Geduld is een schone, maar vergeten deugd. Dat heeft ook gevolgen voor jouw bedrijf: (potentiële) klanten die jou contacteren, verwachten snel een antwoord. Een trage of - erger nog - geen reactie op hun vraag of opmerking doet hen afhaken. Maar liefst 70% van de consumenten die te lang moeten wachten, stapt naar een concurrent.